Tillbaka

Pucks lärare skickar ett mail och berättar att Puck skrivit en historia i skolan, om hur pappa våldtagit någon.

Hade jag varit som Macbeth hade jag gjort en polisanmälan nu, liksom han gjorde mot mig och min pappa förra året när Puck sagt något annat.

Nu är jag inte Macbeth, och jag är medveten om att Puck har livlig fantasi. Så klart undrar jag varför han funderar i de här banorna alls, och det är något vi måste prata om. Men jag tror inte direkt att Macbeth verkligen våldtagit någon, och dessutom låtit Puck få veta om det.

Jag kommer inte agera på det här överhuvudtaget, på något annat sätt än att prata om Puck om vad det är som rör sig i hans huvud.

Om juliaoromeo

Jag har tidigare bloggat någon annanstans under ett annat namn. Tyvärr blev det omöjligt att fortsätta med det
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar