Varför

Jag får så många meddelanden från barn, eller ja, det tror väl att de är män, men under 23 är de barn för mig.

När jag är på gott humör väljer jag att bli smickrad för de är otroligt duktiga på komplimanger.

Men för det mesta blir jag bara trött. Jag har angivit ett ålderspann på dem jag är intresserad av att träffa, några år utanför det är ok, men någon som är ung nog att vara min son eller gammal nog att vara min pappa är jag inte intresserad av.

Gubbarna 65+ har i stort sett haft vett att avhålla sig från att kontakta mig.

Men de där små barnen. Vad tror de att de ska ge mig?

Jag har träffat på en hel del sexuellt taffliga män i min egen ålder. Ingenting får mig att tro att de där små kan ge mig någonting. Prata gör jag hellre med mina egna barn och mina elever. Eller jo förresten, de kan kanske ge mig en könssjukdom de små barnen på dejtingsajten.

Om juliaoromeo

Jag har tidigare bloggat någon annanstans under ett annat namn. Tyvärr blev det omöjligt att fortsätta med det
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar